AIRSOFT SCENARIOS

BETWEEN ENEMY FIRE
 Mission Type: RESCUE,VIP
 Ομάδες: 3 (1 περίπολος)

ΣΕΝΑΡΙΟ
Σε προηγούμενη αποστολή η οποία δεν έφερε αποτέλεσμα η ομάδα Α δεν κατάφερε να μπεί στα σύνορα του εχθρού, με αποτέλεσμα την άμεση οπισθοχώρηση. Μαζί με την μάχη έχασε και 1 άτομο απο την ομάδα.
Η ομάδα Β τον έπιασε όμηρο και περιμένει ενισχύσεις(περίπολο) για να τραβηχτεί απο το σημείο με ασφάλεια.

ΟΜΑΔΕΣ

ΟΜΑΔΑ Α(special forces): προσπαθεί να διειδύσει στον χώρο της ομάδας Β και να ελευθερώσει τον αιχμάλωτο

ΟΜΑΔΑ Β(defence team): προστατεύει τον αιχμάλωτο, έχει την βοήθεια απο την περίπολο μόνο αν χτυπήσει συναγερμός.

ΠΕΡΙΠΟΛΟΣ: η ομάδα αυτη ενώ γνωρίζει περίπου την γενικη περιοχή όπου μπορεί να βρίσκετε η ομάδα Β,
προσπαθεί να στήσει επικοινωνία μαζί της για να ολοκληρώσει την μεταφορά σε ασφαλέστερο σημείο.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ
Η περίπολος θα έχει συνθηματικό, οπότε σταματά οποιονδήποτε περνά απο την περιοχή της.
Η ομάδα Α έχει πιθανά συνθηματικα για την περίπολο.
Επίσης η ομάδα Β με την περίπολο μαθαίνουν το συνθηματικο μόνο εάν έχει ήδη στηθεί επικοινωνία.
Αυτο σημαίνει οτι εάν είναι λάθος το σύνθημα που θα δώσει η ομάδα Α στην περίπολο τότε
υπάρχει εμπλοκή (θα χρειαστούν σφυρίχτρες για την σήμανση του συναγερμού)
Εάν η Α περάσει την περίπολο με ασφάλεια, η ομάδα Β δεν γνωρίζει εάν ειναι η περίπολος ή όχι οπότε
ρωτάνε και αυτοί για το σύνθημα.
Στην περίπτωση λάθους η ομάδα Α θα δεχθεί πυρα και πίσω της.
Οι ομάδες μπορεί να είναι των 5 ατόμων εκτός της Α που είναι μείον 1(αιχμάλωτος) και της Β που θα είναι συν 1. Η περίπολος από 5+ άτομα τα οποία μπορούν να χωριστούν.
Τα κανάλια επικ/νίας είναι μυστικά. Η περίπολος και η ομάδα Α τα ψάχνουν οι μεν για να στήσουν επικοινωνία και οι δε για να βρουν τον αιχμάλωτο ή να παραπλανήσουν τον εχθρό.
Μόνο ένα άτομα σε κάθε ομάδα παίζει τον ρόλο διαβιβαστή.

2VS2VS2
 Mission Type: 2vs2vs2
 Ομάδες: ομάδες των 2 ατόμων

ΣΕΝΑΡΙΟ
Το πλήθος των ατόμων χωρίζεται σε ομάδες των 2, με ξεχωριστό κανάλι επικοινωνίας.
Υπάρχουν 2 πιθανές εκδόσεις του σεναρίου.
1. Deathmatch. Η ομάδα που θα βγάλει απο το παιχνίδι τις υπόλοιπες κερδίζει.Δεν υπάρχει respawn.
2. Man Hunt Type. Κάθε ομάδα των 2 που βγάζει μια άλλη, την απορροφά.Έτσι στην πορεία του παιχνιδιού θα υπάρχουν ομάδες με περισότερα άτομα και κερδίζει η ομάδα που θα μείνει μεχρι τέλους με
όλους.

 CHEMICAL WARFARE
 Mission Type: Object Retrieve,CQB
 Ομάδες: 2 (S.W.A.T & Terrorists)

TARGET
4 ΚΟΚΚΙΝΑ ΜΠΑΛΟΝΙΑ ΜΕ ΝΕΡΟ Η’ ΜΕ ΑΛΕΥΡΙ, ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ ΟΠΛΩΝ/ΔΕΙΓΜΑΤΩΝ

ΣΕΝΑΡΙΟ
Η ΟΜΑΔΑ S.W.A.T ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΗΜΙΚΟ ΟΠΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ.
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 ΜΠΑΛΟΝΙΑ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ 2 ΠΙΘΑΝΕΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΦΥΛΑΣΟΝΤΑΙ.
ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΜΑΖΙ Η’ ΜΟΙΡΑΣΜΕΝΑ.
ΟΙ TERRORISTS ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΔΕΙΓΜΑΤΑ. ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΣΠΑΣΕΙ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΩ Ο ΠΑΙΚΤΗΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΑ Η’ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΘΑΜΕΝΟΣ.
ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ 5 Η’ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΠΑΛΟΝΙΑ ΑΛΛΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΡΟΛΟ ΠΑΓΙΔΑΣ. ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ Η’ ΤΑ ΧΤΥΠΑΜΕ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ. ΕΑΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΣΚΑΣΟΥΝ Ο ΠΑΙΚΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟΣ.

THE BORDERS 
 Mission Type: Flag
 Ομάδες: 2

ΣΕΝΑΡΙΟ
Περίπου σαν το παιχνίδι με τις σημαίες με διαφορά ότι υπάρχει μόνο μία σημαία στην μέση μεταξύ των δύο ομάδων η οποία θέτει τα όρια. Σκοπός της κάθε ομάδας είναι να προωθήσει την σημαία προς την πλευρά των αντιπάλων και πιο κοντά στο respawn τους αυξάνοντας τα όρια κατάκτησης της.
Respawn των 5 ατόμων ανάλογα με τις ανάγκες και το πλήθος των παικτών και φυσικά σε στενό μακρόστενο πεδίο.

 

 

ΒΑΣΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

•Η χρήση προστατευτικών γυαλιών/μάσκας επιβάλλεται καθ’όλη την διάρκεια παραμονής στο πεδίο. Απαγορεύεται η αφαίρεσή τους οπουδήποτε εντός του πεδίου συμπεριλαμβανομένων και των ασφαλών ζωνών (safe zone ή safe house). Δεν βγάζουμε ποτέ τα γυαλιά μας εν ώρα παιχνιδιού, ακόμη και αν έχουν θολώσει ή λερωθεί. Αν δούμε κάποιον χωρίς γυαλιά εντός πεδίου παιχνιδιού τότε φωνάζουμε “τυφλός” για να ενημερωθούν οι υπόλοιποι παίκτες και να σταματήσει το παιχνίδι προσωρινά μέχρι την απομάκρυνση του εκτός πεδίου. •Safe zone ή safe house είναι ο χώρος, που ορίζεται από τον εκάστοτε διοργανωτή, στον οποίο ξεκουράζονται οι παίχτες ή αποθηκεύουν τα πράγματά τους. •Απαγορεύεται η χρήση οποιουδήποτε όπλου airsoft μέσα στις ασφαλείς ζώνες (safe zone). •Δοκιμές όπλων και μετρήσεις θα γίνονται εκτός των safe zones, και προς την αντίθετη κατεύθυνση. •Απαγορεύονται οι βολές από και προς τα safe zones. •Οι μετρήσεις γίνονται με BB’s 0.20 γραμμαρίων • Δεν ρίχνουμε ποτέ σε αποστάσεις κάτω από τα 10μ για παιχνίδια Woodland και κάτω από τα 5μ. για παιχνίδια CQB, ενώ τηρούμε ανάλογα τις συγκεκριμένες αποστάσεις για παιχνίδια σε συνδυασμό πεδίων (π.χ. Urban). •Δεν σημαδεύουμε ποτέ στο κεφάλι! Αν και αναλόγως την περίσταση στο παιχνίδι ίσως το κεφάλι να είναι το μόνο εκτεθειμένο μέρος, πάντως ως κανόνα αποφεύγουμε να σημαδεύουμε κεφάλι. • Οι νεκροί δεν μιλάνε, ή έστω όταν μιλάνε δεν λένε τίποτα σχετικό με το παιχνίδι-σενάριο που παίζεται. Αποχωρούν από τον χώρο με το ένα χέρι σηκωμένο για να τους αναγνωρίζουν οι υπόλοιποι, ενώ προσπαθούν να μην δημιουργούν πρόβλημα στην εξέλιξη του παιχνιδιού κατά την αποχώρηση τους. •Όταν βγαίνουμε από το παιχνίδι (είτε επειδή θέλουμε να αποχωρήσουμε, είτε επειδή χτυπηθήκαμε, κλπ) ασφαλίζουμε αμέσως το όπλο μας. •Όταν είμαστε σε safe-house ή χώρο συγκεντρώσεως των παικτών (εκτός πεδίου ή παιχνιδιού) το όπλο μας πρέπει να είναι πάντα ασφαλισμένο. •Εκτός παιχνιδιού δεν κάνουμε βολή όταν στον ευρύτερο χώρο ανάμεσα σε εμάς και τον στόχο μας βρίσκονται άλλα άτομα που ενδεχομένως ξαφνικά να βρεθούν στην γραμμή πυρός μας. •Αρκεί ένα μπιλάκι να σε χτυπήσει οπουδήποτε πάνω στο σώμα σου για να βγεις εκτός παιχνιδιού. •Αν χτυπηθεί το όπλο μας είμαστε έξω, εκτός και αν έχουμε δεύτερο όπλο (π.χ. πιστόλι) οπότε παίζουμε κανονικά με αυτό •Απαγορεύονται οι τυφλές βολές! Τυφλή βολή θεωρείται οποιαδήποτε βολή κατά την οποία δεν υπάρχει σκοπευτική γραμμή (νοητή ευθεία μάτι – σκοπευτικό όπλου – στόχος). Τυφλή βολή θεωρείται επίσης το να τρέχουμε και να ρίχνουμε σε αντίθετη κατεύθυνση από αυτή που κοιτάμε. ΓΕΝΙΚΑ Εκτός παιχνιδιού είμαστε ευγενείς και φιλόξενοι, και προσπαθούμε να γνωριστούμε καλύτερα με νέους παίκτες, ώστε να τους μεταδώσουμε τόσο πνεύμα ευγενούς άμιλλας όσο και γνώση-εμπειρία για το airsoft και τους κανόνες του. Εντός παιχνιδιού είμαστε πάντοτε ευγενείς και μάλα υπομονετικοί. Ευγενής άμιλλα σημαίνει και ανάλογη συμπεριφορά προς τους συμπαίκτες μας εντός και εκτός παιχνιδιού ή πεδίου. Εντός παιχνιδιού είμαστε πρώτα απ’όλα τίμιοι παίκτες, και έπειτα ψύχραιμοι και υπομονετικοί. Λειτουργούμε απέναντι στους άλλους όπως θα θέλαμε και αυτοί να λειτουργήσουν προς εμάς. Σε κάθε περίπτωση αμφιβολίας ή παρερμηνείας σε οτιδήποτε έχει σχέση με το σενάριο που παίζεται ή τους κανόνες που ισχύουν, και προς αποφυγή τυχόν παρεξηγήσεων (και εντάσεων) που θα χαλάσουν το παιχνίδι για όλους, θα πρέπει να λειτουργούμε ώς αν να έχει ο άλλος δίκιο (ακόμη και όταν δεν έχει). Αν παρ’όλα αυτά ένα παίκτης έχει “φορτώσει” από ένα ατυχές περιστατικό, καλύτερα να αποσυρθεί εκτός παιχνιδιού σε κάποιο από τα safe-house εκτός πίστας και να προσπαθήσει να ηρεμήσει. Όλα τα προβλήματα που προκύπτουν κατά την διάρκεια ενός παιχνιδιού μπορούν κάλλιστα να επιλυθούν με ήρεμη συζήτηση εκτός παιχνιδιού. Δεν ξεχνάμε ποτέ ότι το airsoft είναι παιχνίδι μεν, αλλά αγγίζει και τα όρια του extreme sport δε. Συνεπώς ότι ισχύει σε ένα extreme sport όσον αφορά τα ατομικά και συλλογικά μέτρα ασφαλείας, αλλά και τον ανάλογο εξοπλισμό, ισχύει και για το airsoft. Όταν συμμετέχουμε σε ένα παιχνίδι είμαστε πάντα προσεκτικοί στις όποιες παρατηρήσεις και επισημάνσεις παλαιότερων παικτών ή των διοργανωτών σε ότι έχει σχέση με τον χώρο διεξαγωγής και των πιθανών επικίνδυνων σημείων που θα πρέπει να αποφεύγονται ή να δίνεται ιδιαίτερη προσοχή από εμάς, και δεν λειτουργούμε εκτός ή υπεράνω των πλαισίων ασφαλείας ή των χωροταξικών υποδείξεων που μας γίνονται και αφορούν ειδικότερα θέματα ασφάλειας μας. Όπως σε όλα τα αθλήματα και παιχνίδια στην ύπαιθρο (ή αλλού) το ενδεχόμενο ατυχημάτων ή τραυματισμών (από απροσεξία ή την κακιά στιγμή) υπάρχει πάντα, οπότε φροντίζουμε να μην παρασυρθούμε από τον ενθουσιασμό μας και να είμαστε προσεκτικοί στις κινήσεις μας στον χώρο του παιχνιδιού-πεδίου. Το airsoft είναι πρώτα απ’όλα παιχνίδι και έπειτα ένα ιδιαίτερο άθλημα, το οποίο βασίζεται σε πάρα πολύ συγκεκριμένους κανόνες, αλλά πάνω απ’όλα στην προσωπική ανά άτομο αντίληψη περί τιμιότητας και ευγενούς άμιλλας η οποία τελικά καθορίζει όλα τα υπόλοιπα εντός και εκτός παιχνιδιού, και επί πλέον προϋποθέτει μία ελάχιστη βάση στοιχειώδους ευγένειας και καλών τρόπων μεταξύ των μελών της ευρύτερης κοινότητας airsoft. Το airsoft δεν είναι τρόπος ή μέσω για να αποδείξουμε ότι είμαστε μάχιμοι ή για να επιδείξουμε τον ανδρισμό και την μαχιμότητα μας έναντι άλλων παικτών. Το airsoft εξ’ορισμού δεν μπορεί να είναι μέσω ή όργανο επίλυσης προσωπικών διαφορών και διενέξεων, ούτε μέσο προβολής κάποιων ή δυσφήμισης άλλων. Γενικά και πάνω απ’όλα το airsoft δεν επιτρέπεται να γίνεται αντικείμενο εκμετάλλευσης προς ίδιον όφελος ή εις βάρος τρίτων καθ’οιονδήποτε τρόπο, πολλώ δε μάλλον να χρησιμοποιείται για να διχάσει την ευρύτερη κοινότητα ή να δημιουργήσει κακώς νοούμενα στρατόπεδα εντός (ή εκτός) αυτής. Η διατήρηση του airsoft στον σωστό δρόμο ανάπτυξης είναι ευθύνη συνολικά της ευρύτερης κοινότητας του, αλλά και ενός εκάστου ημών προσωπικά.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s