TOP 10 SUPERFOODS(GR)

ΥΓΕΙΑ

Πώς μπορείς  να παραμείνεις υγιής όταν όλοι γύρω σου πέφτουν κάτω σαν τα κοτόπουλα !!!

Εκτός απο την καθαριότητα και απολύμανση που πρέπει να προσέξετε, ιδίως όταν υπάρχει έξαρση επιδημίας, καλό είναι να προσθέσετε στην διατροφή σας και μερικά superfoods. Έτσι δύσκολα θα πέσετε στο κρεβάτι.

Μήλο

Κάτι ήξεραν οι γιαγιάδες που μας έλεγαν ‘ένα μήλο την ημέρα..” καθώς η κερκετίνη που περιέχει ενισχύει σημαντικά το ανοσοποιητικό σου και σε προστατεύει από καρδιακές παθήσεις ενώ εξουδετερώνει τις ελεύθερες ρίζες.

Κουρκουμάς

Αυτό το μπαχαρικό εκτός του ότι απογειώνει τη γεύση των λεμονάτων φαγητών σου βοηθάει στην πρόληψη κατά της νόσου Αλτσχάιμερ ενώ βοηθάει και στη μείωση του λίπους στην κοιλιά.

Κουνουπίδι

Η κατανάλωση λαχανικών όπως το κουνουπίδι έχει αποδειχτεί ότι μειώνει τον κίνδυνο για συγκεκριμένους τύπους καρκίνου ενώ ενισχύει σημαντικά το ανοσοποιητικό σου.

Μάραθο

Το μάραθο μπορεί να απογειώσει τη γεύση της σαλάτας ή της σούπας σου αλλά παράλληλα μπορεί να σε γεμίσει με βιταμίνη, ποτάσιο και φυτικές ίνες.

Φυστίκια

Τα αγαπημένα φυστίκια αιγίνης έχουν λουτεΐνη, ένα αντιοξειδωτικό με πολύτιμη δράση ειδικά σε ότι αφορά την υγεία του ματιού. Επίσης σε συνδυασμό με άλλα αντιοξειδωτικά πιστεύεται ότι βοηθά στην προστασία του δέρματος από την επιβλαβή δράση των ελευθέρων ριζών.

Παντζάρια

Ένα φλυτζάνι μόνο βραστά παντζάρια σου προσφέρει επαρκή ποσότητα φυτικής ίνας ενώ παράλληλα βοηθάει να διατηρηθεί σε φυσιολογικά επίπεδα η πίεση του αίματος.

Extra tip: Μην πετάς τα φύλλα, καθώς είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και βιταμίνη C ενώ βοηθάνε στα συμπτώματα του PMS.

Ακτινίδιο

Αυτό το περίεργο φρούτο έχει μόλις 60 θερμίδες και σου παρέχει το 100% της ημερήσιας κατανάλωσης βιταμίνης C ενώ έχει περισσότερο ποτάσιο από ό,τι η μισή μπανάνα! Μπορείς να το φας με τη φλούδα του, αρκεί να το πλύνεις καλά καθώς είναι πλούσια σε φυτική ίνα, βιταμίνη C και Ε.

Λάχανο

Το λάχανο είναι πλούσιο σε βιταμίνη C και φυλικό οξύ ενώ ενισχύει σημαντικά τον οργανισμό σου απέναντι σε ιούς και κρυολογήματα. Έχει φυτικές ίνες και είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, όπως οι γλυκοζινολικές ενώσεις που βοηθάνε στη μάχη κατά του καρκίνου.

Μύρτιλα

Τα νόστιμα μύρτιλα μπορούν να σε βοηθήσουν να μειώσεις τον κίνδυνο για διαβήτη και καρκίνο ενώ θα σε γεμίσουν με αντιοξειδωτικά που θα ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σου σύστημα.

Cranberries

Τα cranberries είναι μια διατροφική βόμβα καθώς όπως και να τα φας (φρέσκα, αποξηραμένα, σε σάλτσα) περιέχουν βιοδραστικές ενώσεις, γνωστές ως PACs που μειώνουν τον κίνδυνο για μολύνσεις.

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s