Πρόβλημα με Wind και πρόωρη διακοπή συμβολαίου.

Μια αληθινή ιστορία νεύρων και μίσους.

  Πρώτα απ’όλα να πώ ότι η παράκάτω ιστορία έχει τύχει και σε άλλους και με άλλες εταιρίες.

Εδώ θα σας πω για την δικιά μου περίπτωση.

  Τονίζω για αρχή οτι όσο ήμουν συνδρομητής της εν λόγω εταιρίας δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα(σήμα,data, κ.τ.λ).

Ενώ είχα 18 μήνες συμβόλαιο καρτοκινητής για 2 συσκευές και φυσικά πλήρωνα κανονικά,

κάποια στιγμή έφτασε και ο καιρός να λήξει το συμβόλαιο μου.

  Ακολούθησε σχετική ενημέρωση απο την εταιρία και σκάω στο μαγαζί συνεργατών της Wind για

να δω τι θα κάνω……

Απο εδω ξεκινάνε τα “καλά”.

  Αφού πέσανε οι προτάσεις βροχή και εφόσον ήμουν ήδη ευχαριστημένος σκέφτηκα,

“δεν κάνω 24μηνο αφου δεν αλλάζει η τιμή να πάρω και επιδότηση;”

 Σε μερικά θέματα μου αρέσει η σταθερότητα και ποτέ δεν ήμουν τύπος που πάει απο δω και απο κει για προσφορές κ.τ.λ.

  Γίνετε λοιπόν το συμβόλαιο, για 2 κινητά και παίρνω και μια συσκευη(όχι πανάκριβη) σαν επιδότηση.

Ολα καλά ως εδω….Φυσικά σε τετοιες περιπτώσεις οι εταιρίες αυτές νοιάζονται μόνο τις πρώτες μέρες για σένα και τηλεφωνούν συνεχώς να ρωτήσουν εάν ειναι όλα καλά, εαν το σήμα είναι δυνατό και άλλα…..

  Ενας χρόνος,  τα πάντα πήγαιναν ρολόι και ξαφνικά σκάει λογαριασμός και για τα 2 κινητά σχεδόν ο διπλάσιος !!!!!

Έμεινα παγωτό(ήταν και καλοκαίρι !!!). Παίρνω τηλέφωνο την Wind, περιμένω….περιμένω…περιμένω…ξαναπεριμένω και τελικά αφου μπήκα στον κόπο να ρωτήσω γιατί ήρθε τόσο ο λογαριασμός, μου απαντάνε ότι τελείωσε κάποια έκπτωση που έπαιρνα και άλλαξε κάτι στις τιμές. Κάτι τέτοιο απο ότι θυμάμαι.

  Εάν συνεχίσει να μου έρχετε τόσο ο λογαριασμός, σκέφτηκα, δεν την παλεύω….

Ξαναπαίρνω τηλέφωνο την επόμενη μέρα για ακύρωση συμβολαίου.

Ζητάω τον τελικό λογαριασμό μου μέχρι τον μήνα που έτρεχε και σχεδον τελείωνε και τονίζω ότι τον πρόσφατο δεν τον αποδέχομαι.

Η  απάντηση με κούφανε. “Κύριε δεν μπορούμε να κάνουμε τηλεφωνικά την ακύρωση. Θα πρέπει να περάσετε απο κάποιο κατάστημά μας.”

ΟΚ! απόγευμα σκάω σε μαγαζί Wind. Δεύτερο εγκεφαλικό….

“Κύριε δεν μπορούμε να κάνουμε την ακύρωση απο εδώ, θα πρέπει να πάρετε τηλέφωνο.”

Ρεεεεε παιδιά !!!! Ακύρωση θέλω να κάνω όχι να πάρω σπίτι…..Έλεος.

Ξαναμπαίνω στην διαδικασία να πάρω τηλέφωνο.

Μου λένε τα ίδια και αρχίζω να τα πάιρνω κρανίο.

Μάλιστα η ίδια κοπέλα στο τηλέφωνο μου είπε πως αν θέλω να κάνω διακοπή ας πάω να κάνω αίτηση φορητότητας σε άλλη εταιρία.

Τα νεύρα τσατάλια….Αλλα το έκανα. Έφαγα τόση ταλαιπωρία με την “εξυπηρέτηση” τους.

Ξαφνικά και ενώ είδαν την αίτηση φορητότητας, μου άρχισαν τον πόλεμο των τηλεφώνων.

 Προσφορές φοβερές, τιμές τόσο χαμηλά που μόνο λεφτά δεν μου δίνανε !!!!

Η απάνηση μία: ΟΧΙ !!!!

 ¨Ολο αυτο το διάστημα δεν πλήρωσα τίποτα απο λογαριασμούς. Τελείωνε ο μήνας και θα έφτανε και ο επόμενος λογαριασμός.

Χτυπάει ένα μεσημέρι το τηλέφωνο και μιλάω με κάποια κυρία απο τα κεντρικά τους.

 Προσπαθεί να με πείσει να μείνω, με ενημερώνει για το κόστος που θα έχω εάν φυγω γιατι πήρα επιδότηση και φυσικά όλα αυτα στην κλήση να ηχογραφούνται.

Με ενημέρωσε σχετικά για το γεγονός οτι θα βάλουν δικηγόρο εάν δεν πληρωθούν.

Είχε το θράσος να με ρωτήσει και τι θα κάνω χωρίς κινητό και πώς θα βάζω 10 € κάρτα!!!!

Λογαριασμό θα σου δώσω κυρία μου ;

Η απάντηση: -Με έχετε ταλαιπωρήσει σε τέτοιο βαθμό που δεν θέλω καμιά σας προσφορά και θέλω να φύγω σας. Σύμφωνα με τους όρους του συμβολαίου είχατε την υποχρέωση να με ενημερώσετε ένα μήνα πριν για την τιμολογιακή πολιτική σας και την σχετική αλλάγη στον λογαριασμό μου. Φυσικά το κόστος επιδότησης το αποδέχομαι γιατί θέλω να είμαι δίκαιος απέναντι σας, αλλά με αυτή την συμπεριφορά δεν το αξίζετε !!!!!

¨Εκανα και καταγγελία στην ένωση καταναλωτών.

Στέιλτε μου τον εκκαθαριστικό λογαριασμό μου και μην με ξαναενοχλήσετε.

Μέχρι και οτι φεύγω μόνιμα στο εξωτερικό της είπα !!!!! Τέτοια νεύρα είχα απο το θράσος της….

Εκκαθαριστικό δεν έλαβα ποτέ. Με πήρε όμως κάποια στιγμή ο δικηγόρος τους.

Είχα και εκεί απάντηση φυσικά. Ενημέρωσα σχετικά με το νομικό πλαίσιο και τους όρους του συμβολαίου που δεν εφάρμοσε η εταιρία. Την ταλαιπωρία μου σαν καταναλωτής. Τα ηχογραφημένα τηλεφωνήματα και το οτι δεν θα με πήγαιναν δικαστικά για τόσο μικρό ποσο, δείχνοντας του οτι έχω γνώση του θέματος και των νόμων.

Η ιστορία τελειώνει αφού πλήρωσα το 1/3 του ποσού (δεν θα το έκανα, θα τους έτρεχα και άλλο)

αποδεικνύοντας σε τι βαθμό κερδίζουν τέτοιες εταιρίες κοροιδεύοντας τον κόσμο.

Κανονικά δεν άξιζε να τους δώσω μία, αλλά είπα στον εαυτό μου να μην το κάνει μπας και σκεφτούν καλύτερατο τι έκαναν.

Δίνω μια ευκαιρία. Άλωστε “αύριο” θα αρχίσουν και πάλι τα τηλέφωνα για προσφορές και το πόσο θέλουνε να σε κάνουνε πελάτη τους…….

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ/ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ

Leave a Reply

